گفٹ آئی ایف ایس سی نے ڈیپوزیٹری رسیدوں کی فہرست کے لئے فریم ورک تجویز کیا

Image default
Urdu News

بین الاقوامی مالیاتی خدمات  سینٹر اتھارٹی نے (آئی ایف ایس سی اے) ، جس کا مقصد گجرات انٹرنیشنل فنانس ٹی سٹی انٹرنیشنل فنانشل سروسز سنیٹر (جی آئی ایف ٹی آئی ایف ایس سی) میں مالیاتی مصنوعات اور مالیاتی خدمات کو فروغ دینا ہے اس کے تحت ڈیپوزیٹری رسیدوں (ڈی آرز) کی فہرست کے لئے ریگولیٹری فریم ورک  تجویز کیا ہے۔ .

فریم ورک ان  کمپنیوں کے ذریعہ ڈی آر کی فہرست کے لئے فریم ورک  فراہم کرتا ہے جو ایف اے ٹی ایف کے   شکایتی دائرہ اختیار (جس میں ہندوستان بھی شامل ہیں)  درج ہیں۔ اس فریم ورک کے تحت مجاز  لسٹڈ کمپنیوں کو گفٹ آئی ایف ایس سی میں اسٹاک ایکسچینجز پر ڈی آر کے اجراء اور لسٹنگ کے ذریعے سرمایہ اکٹھا کرنے کا اہل بناتا ہے۔

مزید برآں ، یہ فریم ورک ایسی   مجاز  کمپنیوں کو اہل بناتا ہے جن کوایف اے  ٹی  ایف کے شکایتی دائرہ اختیار میں کسی بھی تبادلے پر   ڈی آرز میں شامل کیا گیا ہے اور کسی بھی عوامی پیش کش کے بغیر تجارت کے لئے ایک اضافی مقام کے طور پر، گفٹ آئی ایف ایس سی میں اسٹاک ایکسچینج میں  اس طرح کے  ڈی آرز کی فہرست  بنانے اور تجارت کرنے کے اہل ہے۔

آئی ایف ایس سی میں اسٹاک ایکسچینجس پر ڈی آر کی فہرست سازی کے فریم ورک کے بارے میں مزید تفصیلات آئی ایف ایس سی ویب سائٹ پر یو آر ایل پر دستیاب ہیںhttps://www.ifsca.gov.in۔

Related posts

ریسٹورینٹ میں بلنگ کے دوران سروس ٹیکس کی ادائیگی صارفین کی مرضی پر منحصر: محکمہ برائے امور

خواتین و اطفال بہبود کی وزارت کے ذریعے قومی کارروائی منصوبہ برائے اطفال ، 2016 ء کا اجراء

آر کے سنگھ نے ‘بین الاقوامی آر اینڈ ڈی کنکلیو’- ہندوستان کے شعبۂ توانائی میں آر اینڈ ڈی